Obojętnie czy są to jakieś tanie noclegi, czy też pięciogwiazdkowe hotele, to wszędzie liczy się obsługa, gdyż powinna ona stać na jak najwyższym poziomie i oferować gościom wszystko, co najlepsze. Zawsze, bowiem ci ludzie powinni być mili, ponieważ jeśli jesteś traktowany jak intruz, a nie jak gość, to niestety zawsze jest tak, że ktoś dane noclegi odwiedzi pierwszy i tym samym ostatni. Dlatego też, jeśli jesteś właścicielem takowego hotelu, to musisz postarać się, żeby twoja obsługa była fachowa i miła względem wszystkich gości, jacy będą odwiedzali twoje noclegi. Oczywiście czasami zdarzy się jakiś bardziej kłopotliwy gość, który będzie cały czas się czegoś czepiał, nie mniej jednak wtedy również profesjonalny pracownik hotelowy powinien zachować zimną krew i nie kłócić się z nim w żadnym wypadku, ale jak najszybciej znaleźć rozwiązanie przedstawionego przez klienta problemu. To jest właśnie prawidłowe podejście do tego typu spraw i to się po prostu ceni.