Często mówi się o tym, że wielkie korporacje przed podjęciem jakiejkolwiek strategicznej decyzji biznesowej, bardzo dokładnie badają rynek, sprawdzają preferencje konsumenckie i ważą możliwości ekonomiczne tak swoje, jak i rynkowych przeciwników. Badania rynku oparte o bardzo ciekawe wskaźniki mikro i makroekonomiczne to podstawa zarządzania wielką marką. Ale młodzi ludzie wchodzący na rynek z własnym autorskim programem, pomysłem na nietuzinkowy biznes, także powinni przeprowadzić nawet amatorskie badanie rynkowe. Sondaż można dzisiaj z powodzeniem przeprowadzić zarówno na ulicy, samemu a więc i za darmo, jak i przy wykorzystaniu znajomych lub Internetu. W ten sposób można dokładniej sprawdzić, czego po idealnej firmie oczekują mieszkańcy naszego regionu. Często warto też dokładnie przejrzeć mapę własnego miasta. Wszystko dlatego, że nierzadko te same biznesy, jak banki czy gastronomia, otwierają się jedno przy drugim. Czasami mądrzejszym rozwiązaniem jest więc wybranie białej plamy na mapie.

www.akcez.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here