Nietypowe lokalizacje – rozwój sieci Żabka w 2019

Wiele osób prowadzi bardzo zabiegany tryb życia. Możliwość szybkiego zakupu najpotrzebniejszych produktów pomiędzy licznymi zobowiązaniami, staje się priorytetowa. Na ratunek przychodzi Żabka. Franczyzy pojawiają się w nietypowych lokalizacjach, umożliwiając szybki dostęp do kupna potrzebnych artykułów.

Żabka – franczyza typu convenience store.

Termin „convenience store” oznacza niewielki sklep, położony w dogodnej lokalizacji (jak na przykład osiedla mieszkaniowe albo często uczęszczane miejsca w centrach miast). Zajmuje się sprzedażą głównie produktów pierwszej potrzeby, np. mrożonki, podstawowe artykuły higieniczne, gazety czy papierosy. Ten model biznesowy został wypromowany przez amerykańską markę 7-Eleven, obecnie działającą w dziewiętnastu krajach na całym świecie. W Polsce pierwszą siecią, która wprowadziła taki model biznesowy, jest Żabka. Franczyzy tej sieci otwierane są w wielu lokalizacjach – pierwsze punkty powstały w 1998 roku w Poznaniu oraz Swarzędzu; dzisiaj w całej kraju rozsiane jest już ponad 6,6 tysiąca sklepów pod szyldem znanej marki.

Franczyza Żabka – opinie 2019

Żabka to sieć, która pomimo upływu lat swojej działalności nie zwalnia tempa. Udowadnia to chociażby fakt, że między połową 2017 roku, gdzie istniało 4,5 tysiąca punktów sieci Żabka, a grudniem 2019 r., otworzono półtora tysiąca nowych Żabek – franczyz. Jubileuszowy, 600-setny sklep w Warszawie i zarazem 6-tysięczny w Polsce powstał właśnie w grudniu 2019 r.

Sklepy pod szyldem Żabki cieszą się wysoką popularnością nie tylko ze względu na wysoką rozpoznawalność wśród konsumentów. Przemyślane oferty i promocje są przyczyną tego, jak wysoko oceniane są franczyzy. Żabka – opinie 2019 na temat nowych punktów otwieranych w strategicznych lokalizacjach, takich jak stacje warszawskiego metra, są bardzo pozytywne. Wszystkie punkty Żabki – franczyzy działają na podstawie umowy franczyzowej opartej na założeniach ścisłej i stałej współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami i marką, która udostępnia prawo do posługiwania się swoim logiem i nazwą, jak również do korzystania z rozwiniętych sieci logistycznych i marketingu. Szybki rozwój punktów sieci Żabka oraz model biznesowy oparty na sprzedaży produktów pierwszej potrzeby pozwala na ekspansję w kierunku nietypowych lokalizacji.

Nowe lokalizacje franczyz. Żabka – opinie użytkowników 2019

Przemyślana logistyka, która umożliwia dostawy do ciężko dostępnych dla tradycyjnych form punktów handlowych pozwala na otwieranie niewielkich sklepów typu convenience store w lokalizacjach, takich jak stacje warszawskiego metra, biurowce oraz budynki zlokalizowane na nowoczesnych osiedlach. Dzięki temu, oferta sklepów trafia do najbardziej zabieganych klientów, którzy korzystają z dostępu do punktu handlowego podczas przemieszczania się między miejscem pracy i domem za pomocą metra.

Zlokalizowane na parterze biurowców lokale są bardzo cenione przez pracowników biurowych, którzy najczęściej mają krótkie przerwy na lunch, dlatego wybierają rozwiązania oferowane przez Żabkę. Ponadto, nowe osiedla często umiejscowione są na obrzeżach miast, a udanie się do większości sklepów wiąże się z dojazdem kilku lub nawet kilkunastu kilometrów. Żabki umożliwiają ludziom zrobienie szybkich zakupów w punkcie, który często znajduje się zwykle bezpośrednio w sąsiedztwie swojego miejsca zamieszkania.

Dodatkowym atutem sieci Żabka jest fakt, że punkty franczyzowe mogą działać pomimo zakazu handlu w niedzielę (o ile tylko sprzedaż w dzień ustawowo wolny od handlu prowadzi właściciel danego punktu handlowego). Spragniony lub głodny podróżny może wysiąść i zaopatrzyć się bez problemu w produkty spożywcze podczas korzystania z warszawskiego metra. Natomiast osoba, która będzie potrzebować produktów pierwszej potrzeby w dzień wolny od handlu, dzięki licznym punktom sieci Żabka, może zaopatrzyć się w nie bez zmartwień.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here